Jun 5, 2012

Kakak demam lagi

Hi readers or passer by
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Baru lepas bawak kakak jumpa paed, Dr.Kuldeep Singh kat Pantai Hospital Ipoh.
Paed feveret kakak kat Ar-ridzuan ptg ni baru ada..lambat sangat
Macam biasa, kalau jumpa Dr.Kuldeep, mesti kakak nangis.
Babah cakap sebab dr tu xle baca bismillah.hehe
Kakak demam 37.5..takberapa tinggi tapi masih demam sebab 37.
Esok kalau tak baik juga, mama je la mc.Siann pi tinggal kakak kat nurseri. Haih..
Nak boleh apa pulak la ucuk acam mama tuu.
Semalam bagi makan ubat, tak bukak kipas, xpakai baju. Babah rajin jelum kepala kakak.
Semoga kesayangan mama dan babah ni baik2 saja



♥dengan penuh kasih sayang♥

1 comment:

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih