May 18, 2012

Masa dirasakan berjalan dengan begitu pantas sekali

Hi readers or passer by
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Tengok tickers dekat atas tu..
lagi sebulan adalah ulangtahun ke-2 perkahwinan kami.
(sebelum ni pernah terdetik,tahun ke2 kahwin, harap 2 anak)
Alhamdulillah,Allah Maha Mengetahui kan.DIA lah sebaik2 perancang..
Lagi 20minggu adik Tisya(insyaallah; Thaqif) akan menjengah dunia..
Mengikut kakak, awal 2minggu, tengok adik nanti pulak macam mana.
Nak ikutkan, lagi sebulan adalah tarikh submission dissertation master saya.
Tapi habuk pun tarak..Mungkin bakal TL dan automatisnya saya sambung semester depan..
Tapi,,, adik mungkin lahir pertengahan semester..
Mungkin saya akan tangguh semester,sambil tu buat disseration.. dan mungkin viva sesi mac 2013..Insyaallah..hanya merancang..
Sudah mula godek jurnal, Insyaallah secepat mungkin akan terus buat testing...
Banyak kekakangan semester ni,jadual kerja padat.
Ulang-alik setiap minggu...Kakak pun besar kot jalan saja
Paling terharu, pengorbanan suami yang tiada tandingannya.. Saya kuat pun sebab adanya dia di sisi.. Setiap minggu memandu,menunggu 3jam saya dalam kelas sambil mengasuh kakak..

Tadi baru sembang dengan classmate, terfikir pasal nak hire RA(research assistant)...
Mungkin saya pun boleh ambil sorang student jadi RA ke..hihi...untuk buat testing je..
Written tetap kena buat sendiri.. Doakan dipermudahkan untuk saya ye :)
♥dengan penuh kasih sayang♥

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih