Apr 25, 2012

Si kecil kedua

Hi readers or passer by
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Pagi tadi bila terjaga tak terus bangun...sambil tepuk2 kakak..
Tiba2 rs perut mengeras di sebelah kiri bawah.. Sah tu adik pun dah bangun
Tapi harini kakak bangun lambat.. 730 baru bangun,nak salin lampin lagi.
Baru la tak meragam harini sebab puas tdo.malam tadi pun jaga 2kali saja.
Sampai bocor pampers, asek minum je..Kakak jaga tapi tak nangis, terkebil2 celah mama dan babah.. Nasib mama sekarang tak tido mati dah.. Dengan babah2 sekali mama kejut salin pampers.
Hee

Alhamdulillah, suami sangat banyak membantu, kalau saya sorang2, tak mampu rasanya.
Hampir semua kerja rumah beliau uruskan, dari basuh baju saya, kakak,jemur semua. Cuma lipat dan gosok je saya buat sendiri.Heheh.
Tu belum kira cuci perkakas memasak lagi.. Saya tau masak je.suami sebelum makan mesti dia akan kemas dapur.. Terharu sangat..
Tapi tu pun jangannnnn.. sikit2 nak kecik hati dengan suami.haih... Alhamdulillah suami sangat penyabar.. Semoga saya boleh menjadi isteri yang menyenangkan hati beliau...
Mama sayang babah sangat2..

Suami kalian rajin tak?

♥dengan penuh kasih sayang♥

2 comments:

  1. suami sy rajin x?emm sy xth lg..tgu eh nt inpom lain..tp klu suami ada didapur rmh ibu/mak,rimasssssss xleh tahan..semua dia nak buat..itu kire rajin ke ape?nanti kami duduk serumah, baru tahu kan hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih