Apr 30, 2012

Macam mana nak pakai TAB niiii???

Hi readers or passer by
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Kakak suka campak jauh - jauh henpon mahal klasik mama ni...aiyaaa
Kalau pakai TAB??
Pakai Galaxy mini pun tade kasih sayang juge..habis dicampak oleh anak dara sorang ni..
♥dengan penuh kasih sayang♥

4 comments:

  1. Hehe..dia saja baling tu sbb nak TAB plak..dia nak yang up todate la mama..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...mama xmampu lagi la.kena tunggu lagii

    ReplyDelete
  3. betoi tu naem dia nak TAB la tu hahhaha...nanti dia kan jaga dengan penuh kasih sayang n jari sentiasa tertunjuk2 cam aqiel guna hp ayah dia...hahahha

    ReplyDelete
  4. kak nita..hehehe...galaxy mini pun dia campak je kak nita.. touch screen wat camtu..hayat dia xtau laa

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih