Feb 24, 2012

Naluri seorang ibu...cewaah

Hi readers or passer by
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sebelum ni kan saya pakai Premium Beautiful..
Sebab saya pakai beliau adalah, saya tak berpantang dengan betul dan saya risau rahim saya ada masalah.
Risaukan perut yang gelebeh..
Saya pakai secara konsisten lebih kurang 2minggu camtu la
Hari2 lain tu on off saja.hee.
Peod je saya tak pakai..Sebabnyaaaa..ketat yang amatttt.
Kalau nak terberak tu jenuh nak kemut montot..hahaha

Sampai la period pada bulan 12 yang lalu saya tak pakai
Lepas period bulan 12 tu pun saya tak pakai
Sebab, terdetik dalam hati saya
 "Eh, kalau pakai satgi, kalau pregnant, sian kandungan saya"
Ha, gitula lebih kurang...
Tuptup..bulan satu pun tak datang period..
Pertengahan bulan 2 saya beli UPT, bukan apa, kalau ada boleh berjaga2 kan..
 Bila test, ALhamdulillah +ve (walaupun tak disangka kan) heee..
 Tapi scan haritu tak nampak lagi..
Hope sikenit baru ni takde masalah.. :)

Mama tak sabar nak tandem nursing kakak&adik tisya
Murahkan la rezeki kami anak beranak dan luaskan jalannya :)

♥dengan penuh kasih sayang♥

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih