Nov 25, 2011

Rezeki hari Jumaat

Assalamualaikum

Hari ni ada jamuan makan-makan dekat pantry..
Kurma kambing,rendang ayam,ayam masak kicap dan sayur
Rojak, kuih muih.
Makan sampai senak,,Hehehe.telajak ambil nasik.
Sebelum balik rumah tadi, dapat pam dekat 8oz. Pasan serentak manual pump mickey dengan medela swing.Alhamdulillah.Rezeki Nurul Batrisyia. Dua tiga hari ni kalau pam dapat dalam 4oz je.
Agaknya sebab saya tak kerap pam.saya tunggu cikB bengkak baru pam.Haih..
Nak kena ubah style pump supaya biology cycle boleh berubah automatik.
Selalu balik rumah 530 nanti akan dapat dalam 5-6oz.
Maka sehari boleh dalam lebih kurang 10-12oz. tak meriah macam ibu2 lain.
Sekarang saya berusaha ambil vitamin shaklee.Selain untuk susu berkualiti, saya juga nak jaga kesihatan. Ini adalah rasia tau..Saya juga pakai Premium Beautiful (PB).sebabnya masa dalam pantang dulu saya kurang berbengkung.sejak dari situ saya timbul kesedaran untuk jaga kesihatan dalaman, benda tak nampak lagi susah nak jaga. Alhamdulillah,setakat ni suami tak komen apa2 lagi..huhu..
Ramai yang menegur tentang kulit muka saya,nanti2 la cerita saya pakai apa ye.hehe.

♥dengan penuh kasih sayang♥

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih