Sep 14, 2011

Rutin harian bila dah jadi mak

Dah hampir 2minggu balik Ipoh.Haritu mak ikut sekali.Sekarang mak dah balik kampung
Sekarang bila suami pergi kerja pukul7,tinggalla saya dengan baby
Batrisyia akan jaga lebih kurang setiap dua jam untuk nyot2..
Selalunya sebelum babah dia pergi kerja dia akan bangun,
Lepas tu dia akan sambung tido.kadang2 saya join sekali.hehe
Hari ni tak dapat join sebab nak basuh baju,nak kemas rumah.Nak mandi awal
Batrisyia akan dimandikan dalam jam 9camtu.Masih lagi mandi air suam.
Saya akan ajar dia mandi air sejuk tak lama lagi.Alhamdulillah saya dah boleh mandikan dia sendirian.
Rasa belum pandai lagi uruskan rumahtangga,urus anak,
Minggu ni kelas dah mula.camno la ha nak buat tugasan bagai,,,
Nanti bila dia bangun menyusu,,,kena bangun terus buat tugasan...hikhik
Sementara cuti masih ada ni,,
 (tdo nak macam orang besar.dah takmau tdo atas tilam dia)
 (dah pukul 10malam mata celik bulat lagi)
 (ni syok sendiri kot,hehe)

Photobucket

2 comments:

  1. Kat Ipoh nk tinggal anak kt sapa? da ada bs ka?

    ReplyDelete
  2. belum lagi kak fae.tp dekat rumah ni ada 2org duk babysit.tak tnya lagi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih