Sep 12, 2011

Adilfitri kedua bergelar isteri & pertama sebagai mama

dan raya pertama sebagai ibu
Alhamdulillah..Allah tunaikan impian saya
kalau tahun lepas, saya harap saya dapat raya dengan suami
tahun ini saya harap kami dah bertiga
tapi tahun ni 30hari saya tinggal puasa
anak saya anak syaaban ;)

sudah 2kali aidilfitri, 1kali aidiladha
baru berapa hari lepas saya komplen dengan suami,kita xda gambar raya
(suami saya mmg xsuka bergambar)
tapi bila saya sms sedih2, dia cakap raya nanti kita bergambar
raya terdekat adalah raya haji,,,hehe..
si kecil masa tu dah 3bulan lebih,saya akan cuba buatkan baju kurung untuk dia..
tak sabaqnyaa...
lagipun syawal kali ni dalam pantang..selebet saja pakai dgn kain batik.
baju raya buat tapi xpakai sebab susah nk menyusu..aiyark..silap..patutnya buat baju kurung menyusu ke baju berbutang depan ke..

p/s:duit raya baby dekat RM500..tak sabar nak buka akaun dekat beliau
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih