Jul 17, 2011

Agaknya orang yang mengandung memang murah rezeki kan?

Setiap kali beroleh sesuatu semasa mengandung, mesti ramai akan cakap
"Alhamdulillah, rezeki anak"

Perkara pertama berlaku yang selepas mengandung,
Encik suami dapat kerja walaupun biasa2 saja.
Emak sendiri cakap "Alhamdulillah rezeki baby"

Setiap kali beli goreng pisang ke apa..mesti peniaga akan beri lebih.
Haritu..saya tengok saja cucur jagung pedas sementara tunggu dia goreng pisang,
Akak tu cakap " Amekla nak rasa"
Dia nampak saya macam teringin kot.. Hehe.Tak la teringin sebenarnya,cuma duk pk kalu beli mesti tak abes,Kesayangan saya keutamaan dia nasik saje..hee

Ni cerita petang tadi.Masa pergi Teluk Batik
Saya beli air kelapa.Mintak kakak tu campur ubi&pisang goreng RM1.
Sebab saya&baby saja yg makan,
Sekali dia bagi... Banyakkknyaaaaaaaaaaaaaaa... Macam RM2 RM3 camtu,,,
Semoga Allah murahkan rezeki mereka2 yang tak kedekut berniaga.

Hari ni dah 36minggu & 3hari..
Tak sabar tunggu baby,
Tiap2 malam mesti saja2 buat macam push2...
Nanti mesti dia gerak2..
Baba dia cakap apa "mama ni, orang nak tido la"
Hehe..comell...
I love You till death, Husband.
Thanks Allah for sending me this wonderful husband..
Seorang yang sangat penyabar dalam melayani perangai isterinya :)

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih