Jun 20, 2011

Macamana kalau sikecil adalah XY

Hari tu masa scan dekat satu klinik
Doktor tu cakap 95% is XX
Tapi, 14hb haritu pergi scan dekat tempat yang cadang nak bersalin
Baru perasan tadi dekat gambar tu doktor tulis macam XY.
Kalau XX mesti cara tulis huruf X tu serupa kan?
Saya tak kesah beliau XY atau XX pun
Tapi baju macam dah banyak ke arah XX je pun..
Aiyaaa.. silap pulak..patut beli yang universal..

Apapun, mama harap baby sihat selalu
Kita dah masuk minggu ke -33 ni.. mungkin lagi 7 minggu atau mungkin kurang dari tu
Kamu akan keluar jumpa baba&mama..
*****************************************************************************
Semalam borak2 dengan encik suami masa nak pergi tesco station 18
Tahun lepas, saya berhajat agar dapat beraya dengan seorang suami.Alhamdulillah..Allah makbulkan
Tahun ni, insyaallah akan beraya dengan suami+anak
Tapi. rasa masih tak sempurna
Sebabnya,, tahun lepas pun tak sempat sediakan sahur untuk suami
Berbuka pun tak hari2.
Tahun ni, mungkin tak sempat nak sediakan sahur dan buka puasa untuk suami lagi
Insyaallah mungkin akan berpantang masa puasa.
Haih..kesian suami.. Masih tak sempurna makan minum..

2 comments:

  1. wah...XY la pulak...apa2 pun tahniah... :)

    ReplyDelete
  2. xtau la kak fae.kotsilap tgk.
    tak tnya haritu..
    apapun.terima saja <3

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih