Jun 1, 2011

lagi 2 bulan



sungguh tak sabar nak bersua muka dengan nyawa di dalam rahim ini..
tapi kesian dia..baju dia baru enam pasang
sarung kakitangan ramai pulak.
nanti mama dengan baba pi shopping lagi ye sayang.. sungguh tak dan sekarang.
aiyaa..dah nak masuk 8bulan..
kamu jangan keluar awal tau..biar masak ranum dekat dalam dulu..hehe...
mama suka tengok perut gerak2 dengan rasa geli2..
terima kasih Allah :)

6 comments:

  1. comelnya gantung2...
    ada aura bau baby sampai ke sini
    saya pun mahu jugak nanti
    jaga bb sihat2 ye naem

    ReplyDelete
  2. insyaallah..nanti sampai turn kema pulak ;)
    insyaallah bby sihat kema..hee

    ReplyDelete
  3. baju baby takyah beli banyak2 dl..t kejap jek die dh besar..hehe

    ReplyDelete
  4. baik kak ina... 2-3pasang je yg newborn.selebihnya 0-3month..lepas ni beli yang besar terus kot.

    ReplyDelete
  5. ouhhhh...siyes rindu nk pregnant lg...haha :P

    ReplyDelete
  6. k.fae: cepat la...usaha bagi aisya dapat adik.ngehngeh

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih