May 23, 2011

perut saya :">

Minggu ni adalah memasuki minggu ke-29..Dalam 7bulan lebih
Selama 2bulan berturut-turut ni dah naik 3kg/month
Makanya 30/5 adalah temujanji untuk MGTT .. Glucose Tolerance Test.. Hehe
Masa pergi checkup di Ar-Ridzuan, Gene situ cakap tak minum pun takapa. Nk cuba pergi la dia cakap.
Saya bercadang nak melahirkan si kecik ni di Pusat Rawatan Ar-Ridzuan..
Insyaallah beliau akan ada IC 08.. Mak Pak dia 09&02..hehe
Masa pergi checkup di Ar Ridzuan Wesak haritu ..rasanya ada jumpa Mr&Mrs Cekodox
psst...tengok dagu berlapis ituuuuu :->

10 comments:

  1. salam naem,

    pertama kali ni tgk blog awak...wah awk nmpk kami dua ms hari selasa appointment Dr ye? Rasanya sy pun nmpk naem n husband jgk...xpela lps ni kalo jmpe tego2 ye...

    hmm hari tu hari yg sedih sbnrnye,sbb saya keguguran 2hari sblm tu...hari selasa tu bru Dr konfemkan...skrg tgh pantang lg ni...congrats to u n husband...semoga selamat ye :D

    ReplyDelete
  2. Salam Huda..


    Selalu pegi blog cekodox.tp xtinggal jejak ;)

    OOohh..maaf..sorry to hear that.. insyaallah..ada rezeki sampai masa dia nanti.. thanks ;)
    pantang elok2.. semoga cepat dikurniakan zuriat nt ;) take care

    ReplyDelete
  3. naem! besonya perut kamu...hheheh...tp perut tuh dok tunggi lg...xturun lg... :) xpa smg sgalanya selamat na...

    ReplyDelete
  4. tula kak fae..kalau baju kecik2 mmg sgt besaq nmpk.. hee.. berapa bulan baru dia turun?jgn turun lg la..mama dia nk bejalan merata ni.hee..
    insyaallah..thanks kak fae

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum naem.

    doakan next year syira pula eh merasa ini? hihi *malu*

    ReplyDelete
  6. waalaikumussalam syira...

    insyaallah.. akan tiba masa syira nanti....step by step kena lalu ;)
    semoga fasa pertama ni dipermudahkan <3

    ReplyDelete
  7. omg.....so cute beb...siyes!!!!hik2..gewamnya tgk...semoga selamat sumanya tau..jg diri n baby leklok... :)

    ReplyDelete
  8. ila:hee...besar sungguh perutku ini..insyaallah..moga selamatsemuanya..thanks ;)

    ReplyDelete
  9. baby girl ke dek naem?hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih