May 8, 2011

Emak saya jatuh pada hari ibu :(

Pagi tadi kakak di Bangi sms cakap dia p tengok kakak ipar yang nak operate.
Then dia bagitau kata mak jatuh.
Terus telefn mak kat kampung. RISAU...huhu..
Telefon tak angkat.
Tak pala..tunggu petang lepas anak buah balik sekolah....
Dah petang call anak buah.. Baru tau mak jatuh pagi tadi sebelum subuh.
Telefon abang kat Jitra.. Abang Long pun bukan jenis nak bagitau kalau jadi apa2 kat mak
Haih.. Seorang emak tak pernah nak menyusahkan hati anak2.
Tapi seorang anak.. bukan setakat menyusahkan hati emak..Kalau sakitkan hati seorang emak pun, seorang emak tu takkan bgatau punyala jika terasa atau apa.
Kalau boleh... sekarang juga saya nak balik pindah balik tinggal dengan mak.,jaga mak.
Harap tahun depan boleh la kot uruskan perpindahan lepas abes masters .Insyaallah.
Seorang emak, jika diajak pi duk rumah anak2 pun.Mesti susah.. Ingat cucu la..Ingat padi laa.. Even mak bukan pi bendang pun.. Hehe...

Sempena hari ibu ni, saya mengharapkan agar emak saya dipanjang usia dan diberi keberkatan usia untuk terus beribadah dan sentiasa sihat.
Bukan hari ni saja doakan emak, tiap2 hari kita perlu doa ibu bapa kita.
Haih.. Minggu lepas balik kampung, teringat Almarhum ayah sampai menangis,
Semoga rohnya ditempatkan di kalangan para syuhada :(
Siriyes menaip ni pun dah bergenang air mata :'(

3 comments:

  1. assalamualaikum naem,

    hugs you. moga mak naem cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam syira...

    thanks so much ;)

    ReplyDelete
  3. JGN EMOSI SGT.. KESIAN BABY NANTI...;)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih