Apr 11, 2011

I Love You

Saya sayang kamu.....


tak semestinya sentiasa dilafazkan
cukup sekadar dengan perbuatan dan perhatian.

contoh

setiap minggu kesayangan akan bawak saya pergi kelas
setiap minggu ulang-alik Ipoh-Shah Alam
kadang2 Ipoh-Bukit Mahkota-Shah Alam
tanpa gagal
setiap minggu dia akan tunggu saya
dari jam 8.30-2.30
setiap minggu dia akan tunggu di dalam kereta
jarang sekali ke rumah kawan dia
sekali lagi tanpa gagal
setiap minggu jika saya minta nak memandu
dia takkan benarkan

maka sekarang,
saya tahu
saya faham
yang saya tak perlu tanya sama ada dia sayang saya atau tidak
biar dia jarang ucap
asal saya boleh rasa

saya sayang anda suami :)
Insyaallah sampai abes nafas
Insyaallah semoga dapat bercinta sampai ke syurga

kalau boleh hari2 nak cakap sayang dia
tapi malu.. haha

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen supaya diri ini rasa lebih dihargai .. hehehe :) Terima kasih