Jan 26, 2012

 Assalamualaikum dan salam sejahtera

Akhirnya nurul batrisyia dah kembali tdo.
Hari ni dengan semalam bercuti sebab pengasuh tisya tade.
Dia punya merap memang menguji kesabaran .. HEee
Tadi pun goreng bihun sambil dukung beliau
Pukul 2 nak duduk luar.padahal mata sangat mengantuk
Sua nenen pun jual mahal.siap keras2kan badan lagi dan muka tu hala kot lain.
Macam2 perangai dia sekarang
Nanti petang nak ke Ar-Ridzuan untuk cucuk 6bulan.
Nurul Batrisyia akan genap 6bulan 29.1.2012 nanti.
Alhamdulillah.masih menyusu dengan susu mama walaupun terpaksa kais2
Dah tak menyusu secara ekslusif sebab saya dah kasi makan bubur nasi + nestum

Okay..sekarang nak kena mandi,solat.kemas rumah
Tunggu Tisya bangun nak keluar jalan2 pastu jumpa paed jam5 nanti

 ♥dengan penuh kasih sayang♥